29.1.03

Dimecres, 29 de gener

Cromet per comprovar les actualitzacions de cachés i proxis.

cachéAvui he trucat al gran hermano de la telefònica per protestar pels jocs de mans que ens fan amb la informació de les pàgines web (Triguen un dia a actualitza-les). De seguida m'han adreçat a la seva web, on diuen que tot està més clar que l'aigua i podrem trobar la solució a tots els nostres problemes. Com que he expressat la meva desconfiança ( ja l'havia mirat per sobre i em va semblar que allà només lloaven les excel.lències del seu nou servei), l'operadora que m'ha atès m'ha repetit com un lloro la consigna que els han donat: clica "control F5" per forçar l'actualizació.

Catxejarem la proximitat per veure si la fórmula màgica que m'han donat és veritat o només una consigna per treure's el mort de sobre (els usuaris). Demà els he promés que els tornaria a trucar en cas que m'hagin pres el pèl.