1.2.02

Cromet 65. de la sèrie "pensaments" El protagonista d'aquest cromet té com a nick el silenci, company que de tant ens fa uns privats reveladors...

Mas

Te compro tus pensamientos decias, cuando me quedaba en silencio. Yo te miraba y sonreia; intentabas captar mi atención, sin saber que eras el protagonista de la mayoria de ellos.

Más tarde te diste cuenta y no tuviste necesidad de comprarlos. Cada dia te los regalaba, hasta que aprendiste a leerlos



Pilar

PENSAMENTS

L'altre dia, em va tornar a acompanyar el meu amic, el silenci. Em va dir que tinc la sort de no haver de justificar el fet de viure, perquè la meva vida té un gran sentit per a mi. Això em va donar seguretat i confiança per continuar la lluita diària.

També em va dir a cau d'orella que és molt fàcil estimar quan sents que t'estimen. Llavors vaig agafar ànims per reinventar l'amor cada dia.

Em va fer recordar que he conegut una persona plena de poesia, que a partir d'ara m'acompanyarà en els pensaments i amb qui podré compartir alguns moments i algunes reflexions. Aquest fet em demostra que les relacions amb els altres no són fruit de l'atzar sinó que es fan i et sorprenen dia a dia.

Quan em va parlar de la mare, fent-me veure que s'ha fet gran, em va invadir el cor de tristesa, però al mateix temps em va murmular: "Tranquila, ella ha sigut feliç". Van passar pel meu cap una sèrie d'imatges que van confirmar el que em deia el meu amic. Es va obrir davant meu un horitzó que em mostrava un nou camí ple de tendresa.

Fins una altra, estimat silenci. Tant de bo que m'acompanyessis més sovint.

pvh



"Un espíritu sagrado reside dentro de nosotros, observador de nuestro males y guardián de nuestros bienes, el cual nos trata tal como es tratado por nosotros".

SÉNECA